لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه : 42 صفحه قسمتی از متن .doc : مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده راسل اس. وینر مدرسه تجارت و بازرگانی هاس دانشگاه کالیفرنیا در برکلی مقدمه ماهیت تحول تکنولوژی اطلاعات و بخصوص وب گسترده جهانی (اینترنت) فرصتی جهت ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان نسبت به آنچه در گذشته (در دنیای بدون اینترنت) امکانپذیر بود، فراهم آورده است. با ترکیب قابلی ...