مارک فایل

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

مارک فایل

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

پروژه با عنوان: اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

            بین سیستم تعلیق اکسل جلو که فرمان پذیر است و ممکن است که محرک هم باشد و سیستم تعلیق اکسل عقب تفاوت وجود دارد. همچنین بین اکسل یکپارچه یعنی سیستم تعلیق ثابت و سیستم تعلیق مستقل تمایز آشکاری وجود دارد. سیستم تعلیق طبق دار دوبل و سیستم تعلیق مک فرسون استرات دو نوع سیستم تعلیق مستقل می باشد که نیاز به فضای کمی در کناره ها و وسط خودرو دارد.  در این پروژه به بررسی انواع سیستم های تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.