فرمت: پی دی اف تعداد صفحات:18 امروزه دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده شده است.واحدهای بازاریابی در هر سازمان نیز یکی از مهمترین استفاده کنندگان دانش میباشند و عموما بسیاری از بینش های موثر بازاریابی تحت ویژگی های مشتریان والگوهای خرید آن ها پنهان شده است. از این رو توسعه سیستم های مدیریت دانشدر کسب و کارها، می تواند به بهبود تصمیم گیری، تقویت خلاقیت، و هماهنگ شدنبا تغییرات، کمک کند. و موجب کسب مزیت رقابتی برای کسب و کارها و همچنینتدوین راهبرد های اثربخش بازاریابی ...