مارک فایل

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

مارک فایل

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده با نقش های تفاوت های فردی – نگرش –اصول اخلاقی

پرسشنامه استاندارد-6 مولفه اصلی دارد. - 27 گویه و سوال   فرمت ورد مولفه ها : اصول اخلاقی –نگرش –اخلاق مثبت – همدلی - حمایت از نام تجاری - ارزش­های اجتماعی همراه با پی دی اف مقاله لاتین منبع و مقاله بیس .  موضوع مقاله بیس: تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده با نقش های تفاوت های فردی – نگرش – اصول اخلاقی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.