کیفیت محصول همیشه یکی از مسائل مهم و قابل توجه برای مصرف کنندگان بوده است. از این رو تولید کنندگان برای کسب بازار فروش و رضایت متقاضیان و شهرت خود باید بکوشند همیشه محصولات با کیفیت بالا تولید کنند. از طرفی حفظ شهرت و توانایی رقابت تولیدکنندگان در عرصه جهانی مستلزم برنامه ریزی مناسب برای کنترل و ارزیابی مداوم کیفیت مورد درخواست متقاضیان در ارتباط با ساخص های کیفیت جدید است. همچنین جذی ارتباط هر چه بیشتر متقاضیان و همزمان با آن پایین آوردن هزینه های تولید و نهایتا کاهش قیمت از عوامل مهم و موفقیت ...