پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و آموزش و بهسازی منابع انسانی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی قالب فایل ورد می باشد تجزیه و تحلیل دقیق اماری دارد چکیده مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای درکسب کاراست که دورنمای سازمانی را درتجارت بامشتریان ارائه میکند.مشتری عامل بقا و رونق فعالیت بانک و هر موسسه مالی میباشد کافی است به مشتریان خود بهترین خدمات مرسوم ومدرن بانکی ارائه دهیم یا حتی اگر در ارائه برخی از خدمات کمبودی داریم میتوانیم باعملکرد ورفتار مناس ...